Currently set to Index
Currently set to Follow

Strategia de CSR și sponsorizări a SNN pentru anul 2021

16 nov.

Strategia de CSR și sponsorizări a SNN pentru anul 2021

Ca parte a valorii şi direcţiei strategice Empatie şi Responsabilitate, Nuclearelectrica contribuie cu resurse proprii la îmbunătățirea calității vieții în comunitate, prin proiectele de CSR și sponsorizările acordate. Astfel, investirea unei cote a profitului anual al SNN în acțiuni de CSR și sponsorizări constituie o parte integrantă a strategiei de dezvoltare a companiei. În anul 2021, ne coordonăm activitatea de implicare în comunitate prin urmărirea principiilor și direcțiilor strategice din Strategia de CSR și sponsorizări a SNN pentru anul 2021.

Am analizat principalele preocupări ale românilor legate de domeniile care trebuie îmbunătățite în țara noastră și am ales să ne concentrăm eforturile în următoarele sectoare:

  • Educațional: Dotare școli (educație online și offline); Sprijinirea performanțelor școlare
  • Medical: Extinderea secțiilor din spitale; Oncologie pediatrică
  • Protecția mediului – acțiuni de împăduriri

50% din bugetul aferent sponsorizărilor (respectiv 5 milioane lei) va fi direcționat către comunitatea locală din zona Cernavodă și zonele adiacente, având în vedere interesul Nuclearelectrica de a fi un actor activ în cadrul comunităților în care își desfășoară activitatea și de a continua proiectele deja începute în regiune.

X